Klantenservice
Heb je een vraag over je bestelling of wil je meer weten over onze zakelijke opties? Wij helpen graag! Neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via e-mail en telefoon op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur. Op weekenddagen zijn wij bereikbaar via e-mail. We nemen jouw vraag zo snel mogelijk in behandeling.
Telefoon (ma - vr van 09:00 tot 17:00)
Je kunt een bestelling plaatsen met een account of zonder een account. Een account aanmaken doe je door te gaan naar het ‘account logo’ en je e-mailadres in te vullen bij ‘Registreren’. Met een eigen account kun je de bestelgeschiedenis en facturen inzien, makkelijk een vorige bestelling opnieuw bestellen en je gegevens beheren en wijzigen. Wil je geen account maar wel bestellen? Dit kan door de gewenste producten toe te voegen aan de winkelmand en de bestelling af te ronden.
Je kunt een bestelling plaatsen door de gewenste producten in de webshop aan te klikken en in de winkelmand te plaatsen. Het gewenste aantal van een product kun je vervolgens aanpassen in de winkelmand. Je kunt gebruik maken van de zoekbalk aan de rechterzijde van de webshop om snel bij de categorie wijn van jouw keuze te komen.
- iDeal
- Bancontact
- Credit Card
- PayPal
Gemakkelijk kwalitatief goede wijn online kopen in onze webshop met een betrouwbare en snelle levering. Wij leveren in Nederland, België en Duitsland.
Wij bezorgen gratis in de directe omgeving vanaf onze opslaglocatie in Rijssen (Overijssel). De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van de postcode in de winkelmand.
Buiten deze regio leveren wij voor een vaste prijs van € 7,95 (16 flessen & verplichte ID-Check) op pakketten t/m 20 kg onder de €75. Boven de €75 is de verzending gratis! Op pakketten boven de 50 kg kijken we samen met u naar een gepaste verzendoptie. Bij leveringen in Duitsland en België zijn andere tarieven van toepassing, dit tarief wordt automatisch berekend in de winkelmand op basis van je postcode.
Groot inkopen? Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan we samen op zoek naar een passende en voordelige verzendmethode.
U kunt de ontvangen artikelen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Aangezien het consumptie goederen betreft verwachten we dat het product zich in de originele staat bevindt.
Deze termijn van 14 dagen gaat in op het moment dat de artikelen door u zijn ontvangen. U voldoet aan deze termijn door de artikelen tijdig aan ons te verzenden. Vanaf het moment dat u uw wens tot herroeping aan ons kenbaar heeft gemaakt, heeft u opnieuw 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Houd er wel rekening mee dat de geleverde artikelen in het geval van teruggave gecontroleerd worden. De artikelen dienen met het originele label en afsluiting teruggestuurd te worden. Indien waardevermindering optreedt doordat de artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij ons het recht voor, hiervoor van u een redelijke vergoeding te eisen.
Retouren kan doormiddel van een verzoek te versturen naar hallo@dedruivenboer.nl onder vermelding van je bestelnummer.
We bieden diverse opties aan voor zakelijke afnemers.
Interesse in zakelijke afname voor diverse doeleinden? Stuur ons een e-mail en wij kijken samen met u naar de beste oplossing.
De Druivenboer heeft bijzondere wijnen exclusief geselecteerd voor de horeca. Onze Collection wijnen zijn aan te vragen op offertebasis en kunnen in overleg exclusief afgenomen worden.
Wij helpen je graag met het selecteren van wijnen zodat ze passen binnen jouw horecaconcept. Neem contact op met onze klantenservice bij vragen of advies, en wij verbinden je door met onze wijnexperts.
Bekijk onze algemene voorwaarden en privacy beleid via de volgende links: Algemene Voorwaarden & Privacy beleid
Je kunt een bestelling plaatsen met een account of zonder een account. Een account aanmaken doe je door te gaan naar het ‘account logo’ en je e-mailadres in te vullen bij ‘Registreren’. Met een eigen account kun je de bestelgeschiedenis en facturen inzien, makkelijk een vorige bestelling opnieuw bestellen en je gegevens beheren en wijzigen. Wil je geen account maar wel bestellen? Dit kan door de gewenste producten toe te voegen aan de winkelmand en de bestelling af te ronden.
Je kunt een bestelling plaatsen door de gewenste producten in de webshop aan te klikken en in de winkelmand te plaatsen. Het gewenste aantal van een product kun je vervolgens aanpassen in de winkelmand. Je kunt gebruik maken van de zoekbalk aan de rechterzijde van de webshop om snel bij de categorie wijn van jouw keuze te komen.
- iDeal
- Bancontact
- Credit Card
- PayPal
Gemakkelijk kwalitatief goede wijn online kopen in onze webshop met een betrouwbare en snelle levering. Wij leveren in Nederland, België en Duitsland.
Wij bezorgen gratis in de directe omgeving vanaf onze opslaglocatie in Rijssen (Overijssel). De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van de postcode in de winkelmand.
Buiten deze regio leveren wij voor een vaste prijs van € 7,95 (16 flessen & verplichte ID-Check) op pakketten t/m 20 kg onder de €75. Boven de €75 is de verzending gratis! Op pakketten boven de 50 kg kijken we samen met u naar een gepaste verzendoptie. Bij leveringen in Duitsland en België zijn andere tarieven van toepassing, dit tarief wordt automatisch berekend in de winkelmand op basis van je postcode.
Groot inkopen? Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan we samen op zoek naar een passende en voordelige verzendmethode.
U kunt de ontvangen artikelen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Aangezien het consumptie goederen betreft verwachten we dat het product zich in de originele staat bevindt.
Deze termijn van 14 dagen gaat in op het moment dat de artikelen door u zijn ontvangen. U voldoet aan deze termijn door de artikelen tijdig aan ons te verzenden. Vanaf het moment dat u uw wens tot herroeping aan ons kenbaar heeft gemaakt, heeft u opnieuw 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Houd er wel rekening mee dat de geleverde artikelen in het geval van teruggave gecontroleerd worden. De artikelen dienen met het originele label en afsluiting teruggestuurd te worden. Indien waardevermindering optreedt doordat de artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij ons het recht voor, hiervoor van u een redelijke vergoeding te eisen.
Retouren kan doormiddel van een verzoek te versturen naar hallo@dedruivenboer.nl onder vermelding van je bestelnummer.
We bieden diverse opties aan voor zakelijke afnemers.
Interesse in zakelijke afname voor diverse doeleinden? Stuur ons een e-mail en wij kijken samen met u naar de beste oplossing.
De Druivenboer heeft bijzondere wijnen exclusief geselecteerd voor de horeca. Onze Collection wijnen zijn aan te vragen op offertebasis en kunnen in overleg exclusief afgenomen worden.
Wij helpen je graag met het selecteren van wijnen zodat ze passen binnen jouw horecaconcept. Neem contact op met onze klantenservice bij vragen of advies, en wij verbinden je door met onze wijnexperts.
Bekijk onze algemene voorwaarden en privacy beleid via de volgende links: Algemene Voorwaarden & Privacy beleid